Chì sò e caratteristiche uniche di e coperture di pneumatici fatte di cartone cellulare pp?

nutizie (2)

Noi di Lonovae avemu duie linee di pruduzzione per caccià u favu d'ape. A quantità ghjurnata pò esse finu à 16-17 tunnellate. È e ragioni per chì scegliemu u pannellu di favu d'ape in pp invece di altri pannelli di cartone o cavi hè quella qualità è e prestazioni eccellenti per furnisce e soluzioni diversificate per diverse aree, cum'è l'industria automobilistica, l'aerospaziale, a navigazione è a nave, u fondu è a trasmissione è cusì. Hà un pesu ligeru. Hè faciule d'installà. Inoltre, pò risparmià più costi. Hà una forte funzione anti-corruzione è hè riciclabile è riciclabile. Hè rispettosu di l'ambiente.

1. Adotta u prucessu di doppia pressatura per risolve l'esposizione di u cunfine di u cartone cellulare PP invece di l'imballaggio di cunfine cumunu. Ùn hè micca faciule da dannà è più bellu.
2. Hè culligatu cù una polvere di colla chì hè faciule da attaccà cù i materiali PP. Risolve u prublema di l'adesione difficiule, assicura a solidità di a cunnessione è risponde à i requisiti di e prove di alta è bassa temperatura.
3. Simplificà a spruzzatura di colla, u riscaldamentu è u manuale in un prucessu unicu per riduce a quantità di operatori per risparmià u costu è aumentà l'efficienza di a pruduzzione è mantene a stabilità.

1. Adotta a colla calda per cumminà u pannellu di favu d'ape pp à alta temperatura per riduce l'inquinamentu di l'officina è assicurassi chì ùn si volatilizeghjanu micca sustanze nocive è risponde à i requisiti ambientali di l'industria automobilistica.
2. Trattate u pannellu di favu d'ape PP cù una doppia pressa per ottene l'effettu di una stampatura simile cù a pressa.
3. U prucessu di doppia pressatura pò risolve u prublema di perdite è causà vibrazioni è rumore facilmente quandu si currisponde à u fogliu di vittura mentale.
4. U quadru più ligeru di u pannellu di favu d'ape PP pò risponde à i requisiti di l'industria automobilistica per e parti leggere è hè bonu per u trasportu.


Data di publicazione: 02 d'aprile 2021